На сучасному етапі
розвитку системи освіти в Україні найбільш актуальною проблемою стає роль
психологічного супроводу дітей в умовах інклюзивної освіти. Впровадження інклюзивного навчання в
навчально-виховний процес потребує організації психологічного супроводу всіх
його учасників: дітей, адміністрації, вчителів, медичних працівників,
психологів, соціальних педагогів, батьків.
21- 23 серпня 2017 року при Хмельницькому
обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся спеціалізований
тренінг «Інклюзивний простір. Практичні кроки» для заступників директорів з навчально-виховної
роботи, практичних психологів, вчителів, асистентів вчителів загальноосвітніх
навчальних закладів з інклюзивними класами області.
Захід відбувся в межах реалізації Всеукраїнського
науково-педагогічного експерименту за сприяння Благодійного Фонду Порошенка.
Мета тренінгу – підвищення рівня професійної компетенції фахівців
загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми інклюзивного навчання.
Учасників тренінгу
ознайомлено з нормативно-правовою базою інклюзивного навчання, психологічним
аспектом інклюзивного середовища та проведено практичні заняття зі складання
індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Обговорено аспекти впровадження інклюзивної освіти.
Всі учасники тренінгу
отримали сертифікати.
Немає коментарів:
Дописати коментар